ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ І ТОЧКИ КОНТАКТУ ДЛЯ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ
Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання у швидкий, прозорий і справедливий спосіб. Постачальник розглядає письмові та/або отримані на електронну адресу Постачальника звернення Споживачів і протягом місяця повідомляє про результати письмово та/або електронною поштою. Постачальник розглядає усні звернення Споживачів, отримані працівниками Постачальника за контактними телефонами та безпосередньо від Споживачів та вживає відповідних заходів до надання максимально швидкої, об’єктивної та вичерпної відповіді у спосіб, яким отримано звернення.
У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди спірні питання вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку, у тому числі в судовому порядку.
Інформація про працівників Постачальника, відповідальних за розв’язання спорів з побутовими споживачами:
Місцезнаходження:
39601, м. Кременчук, пров. Героїв Бреста, 45
37300, м.Гадяч, вул. Гетьманська 62-Б
Режим роботи:
Пн. – Чт. з 08.00 до 17.00; Пт. з 08.00 до 16.00; обідня перерва з 12.00 до 13.00
Сб. – Нд. — Вихідний
Відповідальні особи:
Ємельянова Марія Олександрівна — провідний юрисконсульт
Ісаєнко Алла Сергіївна – інженер по роботі зі споживачами
Телефон та email:
(0536)70-12-12, kgp-post@ukr.net
(067)505-63-12