ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ І ТОЧКИ КОНТАКТУ ДЛЯ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ
Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання у швидкий, прозорий і справедливий спосіб. Постачальник розглядає письмові та/або отримані на електронну адресу Постачальника звернення Споживачів і протягом місяця повідомляє про результати письмово та/або електронною поштою. Постачальник розглядає усні звернення Споживачів, отримані працівниками Постачальника за контактними телефонами та безпосередньо від Споживачів та вживає відповідних заходів до надання максимально швидкої, об’єктивної та вичерпної відповіді у спосіб, яким отримано звернення.
У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди спірні питання вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку, у тому числі в судовому порядку.
Інформація про працівників Постачальника, відповідальних за розв’язання спорів з побутовими споживачами:
Місцезнаходження:
39601, м. Кременчук, вул. Героїв Маріуполя (пров. Героїв Бреста), будинок 46
Точка контакту:
39621, м. Кременчук, вул. Івана Приходька, будинок 60/18
Режим роботи:
Пн. – Чт. з 08.00 до 17.00; Пт. з 08.00 до 16.00; обідня перерва з 12.00 до 13.00
Сб. – Нд. — Вихідний
Відповідальна особа:
Кузьминський Валерій Анатолійович — директор
Телефон та email:
(067)505-63-18 kgppost@ukr.net