LOADING

ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ І ТОЧКИ КОНТАКТУ ДЛЯ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ

Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання у швидкий, прозорий і справедливий спосіб. Постачальник розглядає  письмові та/або отримані на електронну адресу Постачальника звернення Споживачів і протягом місяця повідомляє про результати письмово та/або електронною поштою. Постачальник розглядає усні звернення Споживачів, отримані працівниками Постачальника за контактними телефонами та безпосередньо від Споживачів та вживає відповідних заходів до надання максимально швидкої, об’єктивної та вичерпної відповіді у спосіб, яким отримано звернення.
     
  У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди спірні питання вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку, у тому числі в судовому порядку.

  Інформація  про працівників Постачальника, відповідальних за розв’язання спорів з побутовими споживачами:

Місцезнаходження:
    39601, м. Кременчук, вул. Героїв Маріуполя (пров. Героїв Бреста), будинок 46

Точка контакту:
    39621, м. Кременчук, вул. Івана Приходька, будинок 60/18

Режим роботи:
    Пн. – Чт. з 08.00 до 17.00; Пт. з 08.00 до 16.00; обідня перерва з 12.00 до 13.00
    Сб. – Нд. — Вихідний

Відповідальна особа:
    Кузьминський Валерій Анатолійович — директор

Телефон та email:
(067)505-63-18  kgppost@ukr.net
    

Latest News

Останні новини компанії