Порядок вирішення спорів і точки контакту для юридичних осіб

   Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання у швидкий, прозорий і справедливий спосіб. Постачальник розглядає письмові та/або отримані на електронну адресу Постачальника звернення Споживачів і протягом місяця повідомляє про результати письмово та/або електронною поштою.

   У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди, спірні питання вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку, у тому числі в судовому порядку.

   Інформація  про працівників Постачальника, відповідальних за розв’язання спорів зі споживачами, що  не є побутовими :

Місцезнаходження:
    39601, м. Кременчук, пров. Героїв Бреста, 46
    37300, м.Гадяч, вул. Гетьманська 62-Б

Режим роботи:
     Пн. – Чт. з 08.00 до 17.00; Пт. з 08.00 до 16.00; обідня перерва з 12.00 до 13.00
     Сб. – Нд. - Вихідний

Відповідальні особи:
    Оксененко Катерина Валеріївна —  провідний інженер
    Щочка Олександр Іванович – інженер по роботі зі споживачами

Телефон та email:
   (0536) 77-17-29,  ekaterina.oksenenko@kgp.com.ua
   (067) 505-63-12 ,  ggas.shai@gmail.com

Календар

ПнВтСрЧтПтСбНд