Порядок вирішення спорів і точки контакту для побутових споживачів

    Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання у швидкий, прозорий і справедливий спосіб. Постачальник розглядає  письмові та/або отримані на електронну адресу Постачальника звернення Споживачів і протягом місяця повідомляє про результати письмово та/або електронною поштою. Постачальник розглядає усні звернення Споживачів, отримані працівниками Постачальника за контактними телефонами та безпосередньо від Споживачів та вживає відповідних заходів до надання максимально швидкої, об’єктивної та вичерпної відповіді у спосіб, яким отримано звернення.
     
  У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди спірні питання вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку, у тому числі в судовому порядку.

  Інформація  про працівників Постачальника, відповідальних за розв’язання спорів з побутовими споживачами:

Місцезнаходження:
    39601, м. Кременчук, пров. Героїв Бреста, 45
    37300, м.Гадяч, вул. Гетьманська 62-Б

Режим роботи:
    Пн. – Чт. з 08.00 до 17.00; Пт. з 08.00 до 16.00; обідня перерва з 12.00 до 13.00
    Сб. – Нд. - Вихідний

Відповідальні особи:
    Ємельянова Марія Олександрівна —  провідний юрисконсульт
    Ісаєнко Алла Сергіївна – інженер по роботі зі споживачами

Телефон та email:
    (0536)70-12-12, kgp-post@ukr.net
    (067)505-63-12

Календар

ПнВтСрЧтПтСбНд